Tjofadderittan

Idag fick jag ett mail fran organisationen jag jobbar for.
"A YEAR GOES BY SO FAST! Extend your stay."
Shit.
Hur kunde tiden ga sa fort?
Jag har ju inte varit har i ett ar, men det ar dags att bestamma om forlangning, hemresa osv, inom 3 manader.
Vet ju dock redan hur jag ska gora, men det haller jag i mitt eget huvud ett tag.

Annu en fin dag i lilla New Canaan.
Solen har varit uppe & kikat hela dagen.
Langtar mer till den riktiga solen i Florida.
Lite farg pa kinderna kommer sitta fint.
Om lite mer an 2 veckor sitter vi pa flyget.
Resan kommer ju vara en "jobb-resa" men det ska bli otroligt kul anda.
Bada med lillemannen. Morgonpromenader. Springa vid vattnet.
Se nya platser.
Ah. Ska bli skont!

Och sen ar det ju inte lange kvar till nasta sol-semester till jul.
Den resan kommer formodligen bli den basta nagonsin.

Nu ar det duschdags & sen lite mer jobb.



Ja jag ar glad!


Kommentarer
Postat av: Ellan

Jag älskar att du är glad:D!



Man blir glad själv:).



Tjoho och Kram!

2009-11-03 @ 22:29:59
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: Mammi

Håll inte inne med såååå viktigt information! Hur ska du göra???????

Nyfiken morsa!

2009-11-04 @ 09:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0