Upp&ner, ner&upp

Det ar verkligen inte enkelt att vara Jenny ibland.
Onskar att jag kunde bli battre pa att hantera impulsiva kanslor.
Lugna ner mig sjalv & inte bli alldeles hyper.
Det galler bade roliga & sorgliga saker.
Maste jobba mycket mer pa det.
Andas. Slappna av.

Skypade laaange med mammis idag.
Kanns valdigt bra!
Och hann med en liten stund med pappa igar.
Frida & Sebastian kikade in en svang & sa hej ocksa.
Min gullefamilj.
Saknar valdigt manga, valdigt mycket dar hemma i Sverige.
Vill sa garna bara flyga hem, ta mig en kram, se lilla Karlstad, ata lite svensk mat & aka tillbaka.

Ska gora det basta av min langtan & laga riktig svensk mat i helgen.
Undrar vad jag ska borja med..?




Jag & Jesus. Haha

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej jennypenny! Nu var det alldeles för längesen vi sågs tycker jag! Visst skulle man vilja ta en snabbtripp hem, åh va gott med svensk mat - e man bjuden ;) haha

2009-11-05 @ 01:02:09
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Saaaaknar Dig/Er också !

En lastbil lastad med kramar

Pappa

2009-11-05 @ 07:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0