Where the wild things are

Jag ar sa otroligt foralskad sa det ar helt sjukt.
Ville bara saga det.
Har haft en toppendag!
Kollat pa New York Marathon i Central Park.
Matat ankorna i dammen & atit kanderade cashews.
Strosat runt & njutit av 1 November.
Helt otroligt att arets nast sista manad ar har.

Bestamde oss for att gora ett bio-besok & sag "Where the wild things are."
Hemma nu igen & det ar dags att plocka fram mat-menyerna. Glassen star i frysen.
Filmerna ligger bredvid mig.
Jag alskar sondagar.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Härligt! Underbart! Leve kärleken !

Men kan du inte berätta lite mer om din förälskelse? Hur träffades ni? En dag fanns han bara där (eller, här i bloggen menar jag).

Stora kramar till dig!

2009-11-02 @ 21:47:35
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0