Whip it

Kaffe är bra grejer.
Jag älskar mitt kaffe.
Ville bara ha det sagt.

Nu till min dags-agenda.
Jag ska strax strutta ner till lillponken & vi ska åka på Music Class.
Det är liksom lite fredags-party-feeling i att skutta runt & dansa med supeglada barn & sjunga underliga sånger.

När jag slutar ska jag åka tåget till Manhattan & gå på julbasaren på Svenska Kyrkan.
Ska bli så mysigt!
Och efter det kanske jag tar mig en shoppingsväng.
Vi får se.
Resten av kvällen ska spenderas på Irving Plaza där Devo spelar.
Haha.
Andrew ska jobba & jag vill se honom innan jag åker iväg så där ska jag lalla runt.
Tror det kan bli kul!

Sen har jag ju ett uppdrag till!
Hitta Ben&Jerrys glassen Gingersnap
Måste måste måste ha


Kommentarer
Postat av: Emma

Lucia!!! :) Dit ska vi! Nu håller jag på att baka bullar, hoppas det blir gott för jag är så sugen. Haha. Ja ring mig idag Jenny =)

2009-11-20 @ 16:03:45
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Ida B

Blir det inte jobbigt att du måste ha ett englskt eller ptja amerikanskt uttal på hans namn? ;D Det passar väl ihop med övriga språket men ändå. Wiho. Satt bara och fundera på detta denna fredag eftermiddag. ;)

2009-11-20 @ 16:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0