Carouselambra

Vattenmelonsasongen ar over.
Det finns att kopa, men smakar inte lika bra langre.
Sa nu har jag skaffat mig nya cravings.
Applen & Avocados.
Mmmmuuummaa.
Kan inte fa nog.
Och nar vi anda ar inne pa tema mat kan jag ju beratta att jag inte kunde somna igar, sa jag roade mig med att tanka pa vilken svensk matratt jag saknar mest.
Kom fram till 3 saker.
Pasta & hemmagjord baconstuvning.
Panerad fisk, kokt potatis & massor med remouladsas
Mos & kottbullar

Sen finns det ju 10000 till saker.
Hemmabakat brod. Bullar. Vanlig ost.
Potatisgratang. Pizza med riktigt mycket bea & pizza-sallad.
Herregud vad jag saknar mycket egentligen.

Far borja introducera Sverige-sondag hemma hos Andrew & tvinga i honom lite vikinga-mat.
Japp. Sa far det bli.

Fredag. Jag ar ledig resten av kvallen.
Sabina & lite middag lurar bakom knuten.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ida B

Bra inlägg för mig, MAT! ;D

2009-10-24 @ 10:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0