Gör mig till vad jag vill va

Antligen lordagsmorgon.
Jag har langtat ihjal mig efter denna dagen.
Har nagra timmars jobb framfor mig & sen ska jag aka in till Manhattan & krama min fina tills han svimmar.
Om det ar uppskattat eller inte skiter jag i.
Det regnar ju saklart ocksa!
Varfor inte? Det ar ju lordag & jag kan spendera tid ute.
Vore ju fruktansvart om solen sken & jag kunde strosa runt pa New Yorks gator utan 2572985 paraplyer som nastan petar ut mina ogon.

Nej! Kom igen for tusan Jenny! Positiva tankar!

Jag ska iallafall bestamt att gora min egna forsta pumpa idag.
Andrew (om han overlever min kramattack) ska visa mig hur man gor.
Halloween nasta helg & det marks valdigt val.
Ska fota ett "hounted house" har sa ska ni fa se.
Vad ska jag mer hitta pa?
Kanske traffa Obama? Han ar tydligen i grannstaden, 10 minuter harifran.
Ja. Det vore val skoj. Bjuda pa en eftermiddagsbulle, en kopp kaffe & prata politik.
Jag ar ju proffs nu liksom.

Jobb var det..



Ulf Lundell & Marie Fredriksson - Lycklig Lycklig

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åh, vad jag njuter av din positivism!!!! Kram

2009-10-24 @ 14:27:18
Postat av: camilla lindberg

Jenny, du har sadan skon humor!

Vet inte om det ar medvetet eller om det ar jag som har dalig humor.. men skrattar alltid lika mycket nar jag laser din blogg.

"Det skulle ju inte skada om det var soligt nar jag ar ledig och kan spendera tid ut, nej da regnar det och alla springer omkring med paraplyer som nastan petar ut mina ogon" Haha, klockren!

Om du vill ha solsken sa kan jag blasa upp en flytmadrass at dig och du kan fa steka vid min pool, for har skiner solen ;)

Kraaaam!

2009-10-24 @ 23:02:26
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Vad är lite regn, när kärleken värmer gött !

Paraply terror undviks enklast med solglasögon :-)

Kramar i massor

Pappa

2009-10-25 @ 18:27:20
Postat av: Anonym

saknar dig.. måste ses snart.

2009-10-26 @ 18:15:14
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0