Jack O Lantern

Lordagen var den regnigaste dagen nagonsin.
Dock lyckades jag & herrn undvika dom varsta skurarna.
Mitt tag pajjade pa vagen till city & jag surade pa stationen ganska lange.
Tycker inte om nar jag langtar till nagon & nagot hindrar mig fran att komma dit som jag tankt mig.
Efter lite krangel & tagbyten var jag dock framme & fick guida taxichaufforen till Andrew. Han gjorde sig forsta dag & var supernervos.
Val framme letade vi upp ett Thai stalle, at soppa & nudlar som smakade himmelskt.
Gick hem, at glass & kurade upp oss i soffan, tittade film & vilade.
Vilostunden pa lordagar ar helig.
Piggnade till lite senare & bestamde oss for att ga ut & traffa folk.
Akte till Andrews vanner & spelade rockband. Diane, den franska tjejen fran forra veckans helg-kurs, kom in & slot upp med oss.
Det blev lite barer & tacos senare innan vi stupade i sangen.

Sondagen vaknade jag tidigt som vanligt, men bestamde mig for att forsoka ligga kvar & vila.
Nar kroppen inte orkade ligga still langre slangde jag pa mig dojjorna & tog mig en promenad igenom SoHo & TriBeCa, tittade i affarer, kopte kaffe & tittade pa folk i en park.
Sjuklingen dar hemma kunde inte rora sig ur sangen sa jag bestamde mig for att strosa hemmat igen.
Vi bestallde indisk-mat, sag pa film efter film & tillslut bestamde vi oss for att paborja projekt-pumpa.
Det karvades, ritades & skars & resultatet blev en overlycklig Jenny + en glad Jack O Lantern










Kommentarer
Postat av: Mammi

Gud så mysigt ni har det!!!!!

2009-10-26 @ 18:46:27
Postat av: Therese

Åh det är så roligt att läsa vad du har för dig där borta!

Tjusig pumpa :)

Kram

2009-10-26 @ 18:52:12
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh va gulliga ni är! =) Jag ska själv försöka mig på en Jack O lanter, men tvivlar på att den kommer bli lik fin som eran!

2009-10-26 @ 20:11:02
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blir glad av att du är så glad. KRAM Nettan

2009-10-26 @ 21:21:07
Postat av: Hanna

Åhhhh va mysigt!!! Snyggt jobbat Benny! Ser såååå mycket fram emot att få träffa dig och den där pumpan ;)

Puuuusssss

2009-10-27 @ 12:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0