Sovmorgon

Ligger & kurar under tacket.
Har en liten sovmorgon idag & njuuuter.
Kaffe, jordgubbar & annat smask har jag gottat mig med.
Kanner hur helgen narmar sig & det ar sa skont!

Det borjar bli lite mer kyligt har nu & jag langtar till Florida om ca 3 veckor.
Ska bli roligt att uppleva lite nytt & fa lite sol pa nosen.

Och pa tal om att fa varme & aka till nya platser.
Jag har visst bokat in en annan resa.
Julen kommer inte spenderas hemma i Sverige, som flertalet av er sakert redan vet.
Den ska firas i Tucson, Arizona.
Vem som fick mig att investera i en flygbiljett dit kan ni sakert lista ut.
Hihi

Jobbelijobb nu.

 


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hääärligt gumman

Glad för att du är glad

Ledsen för att inte ses på länge

Glad igen för att du får vara med om så mycket



Kramar i massor

Pappa

2009-10-29 @ 15:05:01
Postat av: Anonym

oj det är inte fel!



va kul!! :)

2009-10-30 @ 15:00:06
URL: http://sofiebrissman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0