One of these days

Jag angrar sa bittert att vi inte planerade en hel semestervecka nu med syster.
2 1/2 dag ar sa javla lite..
Och sen vet jag inte nar vi ses igen.
Ar sa himla glad att dom ens kan komma & oerhort tacksam men det kommer vara sa hemskt jobbigt att saga hejda igen efter sa kort tid..
Fan.

Tanker bara pa alla jag saknar nu.
Fredrik. Mamma&Pappa. Jonas. Moster. Farmor. Mormor&Morfar. Hanna. Steph. Sats-tjejganget.
Jag saknar att ha vanner nara att ringa till & ta en impulsiv fika.
En simpel enkel vardag.
Antar att det ar en av dom dar dagarna idag nar allt ar lite upp&ner.

Blir lite glad nar jag ser denna lilla spindeln som jag & C pysslade ihop idag pa Arts & Crafts klassen.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag får se till att vinna lite pengar, så kommer vi!!!! Alla!!!! Du finns med oss i våra hjärtan. Nu kommer dom snart!!!!!!!!!!!! Love you!

2009-10-08 @ 09:21:23
Postat av: Fatima

Jag känner så igen mig i det du skriver. Det är blandade känslor att vara hemifrån så länge. Ny plats och nya människor. Längtar hem samtidigt som man vill stanna för alltid. Hang in there!

2009-10-08 @ 10:18:50
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla lindberg

hejsan jenny, sitter i samma bat som dig just nu.

saknar alla dar hemma, saknar en harlig vardag...

just nu ar det jattejobbigt i min familj.. trubbel trubbel..

hur ar det med dig igentligen? ... inte pa topp marker jag!

2009-10-08 @ 21:09:47
URL: http://guccicamz.blogg.se/
Postat av: Sabina

åå, det är så lite tid tillsammans, nu känns det plötsligt så orättvisst att jag fick ha min mamma här hos mig i 2 veckor. Men ta vara på den tiden ni har, så hörs vi helgen.

Kramar Bina



2009-10-09 @ 13:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0