WOOHHAAAAAA!

Fredg Fredag!
Antligen!
Idag ar det dagen jag langtat efter sa mycket.
Snaaaaaaaaart ska jag traffa Lillasyster & Fluebakeiebollen.
Mina nerver ar pa helspann & jag gar runt som en virrig hona i mitt rum.
Forsoker packa ner det sista nodvandiga, satta strumpan pa foten & dra trojan over huvudet.
Mitt i allt gladje-virr ar det latt att allt blir lite upp&ner & tokigt nar man heter Jenny.
Mycket skoj = mindre kaos i min hjarna.

Och just ja. Far inte glomma att jag ska pa KISS imorgon.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Fan va snygg du kexet! Inte undra på att du fått hugg där borta! Kom heeeeeeeeeeeeeem!!!, jag vill hänga med min snygging!



Pusssssssssss

2009-10-17 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0