Hannisbananis

Efter 2 koppar vaknade inte kroppen alls idag.
Kikade nyfiket pa kaffeforpackningen & ser DECAF
Nice work Bennsan.
Fick dock kanna att jag levde nar jag & lilleman traskade ut i regnet & staplade runt i 1 timme.
Skont, uppfriskande & mysigt bland alla loven som ar sa vackert gula.

Det verkar som att jag inte faller i forkyld-trasket!
YES!
Hurra for mig!
Ska val inte ropa hej, men jag hoppas hoppas att jag klarar mig.
Jag stoppar i mig sa mycket nyttigheter jag kan & dricker massor med te.
Vill verkligen ha en rolig helg & fira Halloween!

Sen Skypade jag ANTLIGEN med min Hannis.
Blev en liten sentimental stund. Har ju inte sett min finaste skrutta pa 5 manader!
Sa glad var jag. 1 timme gick fort fort fort & nu vill jag bara att hon kommer hiiit.

Kom pa att jag har lite nyheter att komma med ocksa!
Men det tar jag lite senare.
Nu ska jag slanga in en  tvatt & fixa iordning mig for lite jobb.



LoveLoveLoveLove


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhhhhhhh min skruttunge! Jag kommer leva länge på den "skypningen". Var så fantastiskt att få se dig, och det blev mindre tårar än väntat. Förresten blev bullarna skitgoda ;)



Love youuuuuuuuu!!!!

2009-10-29 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0