Happy Halloween!

Ni vet antagligen vilken sinnesstamning som innfinner sig i froken Lonnstams kropp just nu.
Finns inget mer underbart an att vakna upp pa lordagmorgonen & kanna att snart snart far jag traffa lille lusen i storstan.
Och idag ar det Halloween!
Stora paraden halls i Greenwich Village & det ska traskas runt i 3 timmar med galna New York-bor.
Ska bli sa otroligt roligt!
Jag & Andrew skrattar hela tiden at varan kladsel.
Klockrent ar det.
Ska forsoka lagga upp lite bilder under helgen eftersom vi nu har internet!
Oj. Sa jag just att "vi har internet"?
Oops. Men ja. Det ar ju faktiskt sa vi ser det.
Det ni.
Jag mar bra.
Toppen!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Är jag glad eller är jag GLAD !?

Gott att läsa om frökens härligt glada känsla ;-)

Ha en riktigt härlig helg !

Hälsa Andrew så jätte mycket !!

Pappa

2009-10-31 @ 13:18:12
Postat av: Hanna

Åh vad jag blir glad när du skriver hur kär du är! Vackra människa!



Stoooora pussar!

2009-11-02 @ 11:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0