Nehej?

Det var ju en skojig fredag.
Noll att hitta pa. Eller ja. Jag kan inte aka in till New York & umgas for jag ska upp sa tidigt & det ar aven lonlost att hitta pa nagot har.
Langtar efter imorgon!
For att fordriva tiden sitter jag & mumsar popcorn. Ska snart satta pa en film.
Forsoker ladda upp kort jag tog idag, men min kamera strejkar.
Tack for den.

Jag & C var pa brandstationen tidigare & halsade pa.
Han hade sin nya brandmanskostym & fick sitta i brandbilarna.
Det var succe!
Blir sa lycklig nar han ar glad!



Nu funkade det.. :)

Kommentarer
Postat av: D E L L A

sv; wow, livet där verkar spännande! Förstår, har sett en massvis bilder på folks dräkter, Sverige är så tråkigt jämfört med NY!

Tackar :)

2009-10-31 @ 01:24:52
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0