Onsdag

Tack for era underbara kommentarer!
Jag blir sa glad!

Regnet oser ner har idag. Booring.
Annu mer trist var det med internet & telefon igarkvall.
Ibland bestammer sig allt att bara sluta funka har.
Och det ar inte roligt.
Blir smatt tokig for jag kan inte gora nagonting. Rulla tummar & stirra i taket.
For jag gillar fortfarande inte tv. Vet ej varfor.
I know att jag kan lasa en bok. Men jag kanner inte for det.
Ville val bara klaga lite. Haha.
Nu kanns det bra igen.

Sitter & forsoker att inte tanka pa vilka som kommer hit snart.
Jag borjar namligen grina hela tiden for jag ar sa lycklig.
Sentimental-allan pa hogsta niva.
Jag saknar & saknar sa otroligt mycket varje dag med forsoker att skjuta den ifran mig for att "skydda" mig sjalv pa nagot satt.
Men just nu gar det inte.
Jag tanker, funderar & grubblar.
Och pa tal om det. Lillebror! Herreminskapare vad jag SAKNAR dig!!
Och Tack mamma & pappa for grattishalsningarna & presenten.
Ni ar bast ingen protest.

Ja. Det var allt jag hade for denna stunden.
Nu vankas frukost


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Snart Bänny, snart snart snart är vi påväg. Om cirka 24 timmar är vi så nära :D

2009-10-08 @ 00:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0