SUCK

Jag kan verkligen vara fantastiskt bra pa att grubbla & fundera.
Har saa daligt samvete att jag drog pa mig den dar fel-korningen!
Svart nar man lever i en frammande familj att gora misstag.
Jag vill gora ett utmarkt jobb & vara pa topp.
Men jag antar att alla inte kan vara det jamt.
Gor mitt allra basta iallafall..

Okej.
Hej & ha. Upp med hakan!
Nagot som ar bra?
Det ar tosdagkvall & det innebar att snart ar det fredag.
Jag & C ska pa Music Class.
Den stora tanten som sjunger crazy sanger ar helt fantastico med barn & rytm.
Vi gillart!
Ska nog passa pa att spana in lite brandbilar & vag-arbetsmaskiner ocksa pa vagen dit & hem.

Mer bra ar att efter fredag ar lordag.
Och lordag ar just nu topp 1 pa min lista.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så sant, så sant. Att göra misstag, tillhör livet. Det är mycket av dessa misstag vi lär oss. Bara man inte gör samma misstag två gånger !! För då har man inte lärt sig av det första.

Ibland går det upp och i bland går det ner. Det gäller "bara" att ta tillvara så mycket "upp" som möjligt och ignorera så mycket "ner" som möjligt. Försök att se det som att "det är bara pengar", det kunde vara värre !

Men surt är det :-(

Men snart är det helg och det är jätte gôtt !

Kramar i stooora lastbilslass!

Hälsa C från Papa

Pappa

2009-10-02 @ 07:48:52
URL: http://www.lonnstam.se
Postat av: Mamsen

Ja men först kommer fredag och skype med mamma o pappa!!!!!

2009-10-02 @ 09:36:22
Postat av: Ellan

Jenny-hjärtat! Det gör ingenting! Det är som pappa din skrev - det är bara pengar. Dessutom så trodde du att du handlade helt rätt - då har man gjort sitt bästa! Det finns så mycket lagar i olika delstater i USA så det är väl otroligt om inte varje amerikan skulle vara åtalad för något. Har för mig att det fanns en lag om att man inte fick gå med högklackade skor på en viss sida på gatan mellan 15 och 17 på eftermiddagen en viss dag. Antar att pumps-försäljningen går sådär i den staden.



Puss på dig!

2009-10-02 @ 18:48:48
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com
Postat av: Hanna

Men gumman! Du är ju bäst ändå på alla sätt och vis! Du gör säkert ett toppenjobb hos "FAMILJEN"(ett litet sunes jul skämt där) det tvivlar jag inte på.



Förresten har jag hört att brandbilarna ska vara väldigt snygga och välputsade i USA ;) vet en som gillert!

2009-10-07 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0