Sunday

Glomde sondagen.
Eller nej. Jag hann inte skriva om den.
Vi mottes upp & at frukost. Akte uptown & kikade pa Macys i 5 minuter.
Jag avskyr Macys. Stora varuhus i allmanhet ar det varsta jag vet.
Om det inte ar mat-affarer. Det alskar jag!
Oh well.. Vi tuffade nerat igen mot SoHo & tjejorna var i shoppingsugna.
Jag gick mest runt i mina egna tankar & ville inte att tiden skulle ga.
Orkar inte med att saga hejda mer nu.
Det var sjukt jobbigt & hela jag var som en liten droppe nar jag gick ifran dom.
Sitter & kollar pa bilderna i kameran hela tiden just nu.
Men men.
Kommer snart tillbaka i den vanliga rytmen har.
Just ja! Till helgen ska jag plugga.
Hel-helg pa Long Island. Politik & grejer.
Pa engelska. Herregud.
Hjalp!?

Kommentarer
Postat av: mammi

Jaa, jag hoppas du komer in i ditt liv igen, i vardagen, för det är inte så lätt som man tror att träffas och sen säga hejdå och veta att vi inte ses på 8 månader!!!

Man skulle vilja åka till dej hela tiden men det skulle bli alldeles för jobbigt för alla.

Du har det sååå bra där du är och du finns hela tiden i våra hjärtan.

Skönt att det blir nåt annat till helgen och du, det där med att kursen är på engelska kommer inte att bli så stort problem som du tror. Du är ju så duktig på det nu!

Älskar dej!

Mamma



2009-10-14 @ 09:23:47
Postat av: Ellan

Härligt med systeryster på besök! Ni verkar haft det kanon!



Kram!

2009-10-14 @ 11:11:14
URL: http://ellanbloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0