Thali

Sa heter restaurangen som jag ska ata pa ikvall.
Tydligen en valdigt kand indisk restaurang som ligger har i New Canaan.
Andrew kommer hit & jag ar sa otroligt glad for det!
Han ska ivag & konsert-resa lite & jag ska ju plugga sa det blir ganska lange mellan vi ses.
Och pa tal om plugget sa har jag fatt gora om en massa i arbetet.
Trodde jag uppfattat allt ratt. Men icke.
Sa jag har tok-skrivit idag.
Men arligt. Att sitta och jamfora svenska lagar med Australienska lagar, som dessutom star pa engelska. Ar inte latt.
Det ar skit-svart!
Sa jag anklagar inte mig sjalv om det inte blir pa topp.

Back to work.


Saknar dig redan srutt-ungen min


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig!

2009-10-15 @ 22:18:37
Postat av: AnnaMalin

Tack söta du! :-)



Vad kul att din syster var förbi! :-) Och att ni såg KISS, wow!



Ha det gott vännnen!! KRAM!



2009-10-15 @ 22:50:47
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Sötaste tjejerna i hela världen !!

Pappa

2009-10-16 @ 12:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0