Typiskt

Fick sms av Andrew som fragade om jag kunde aka in till Manhattan & ga pa Pink.
Sistaminuten-grejer & spontanitet ar tyvarr inte sa enkelt sa jag fick tacka nej.
Sved lite.
Trots att hon inte ligger pa min topplista, hade det varit kul.
Men jag trostar mig sjalv med att jag ska kika pa KISS till helgen.

Dagen idag har varit sa otroligt bra.
Vackert vader & massa lek med mina prinsar.





C fixar Big Boy Swing pa egen hand & pa sitt eget vis.



Franks, Shrimp & C busar med bollar.



My second home.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Vaaaaaaa är du fuskig eller, unge =)kiss me

absolut ska vi försöka ses, vi får försöka ringas

vilka söta bilder på lillprinsen

puss puss puss

2009-10-06 @ 04:25:54
Postat av: Sarah

Hej kusin. :) Hoppas du har det bra därborta? Ville bara säga att jag är grymt avundsjuk på dig, för att du ska iväg och se KISS. :P Och jag älskar your second home. :D Ha det bäst. Kram kusin.

2009-10-06 @ 06:46:20
URL: http://slonnstam.com
Postat av: Pappsen

Surt sa räven, men Kiss är inte fy skam !

Gamla goa gubbar, lite avis faktiskt.

Hälsa till alla !

Pappa

Ps snart kömmer söstra di :-)

2009-10-06 @ 07:29:03
Postat av: Therese

Oh my vilket hus! :)

Ta hand om dig!

Kram

2009-10-06 @ 11:55:34
Postat av: Ida B

Åh, fint huuus! :)

2009-10-06 @ 17:54:13
Postat av: Pappsen

och vilken söt dotter !!!!!!!!

2009-10-07 @ 10:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0