Svensk fredagsmys-mat

Min telefon ar upphittad & en ma vid namn Jeremy ska langa over den till mig imorgon formiddag vid tagstationen.
YES!
Nu kan jag pusta ut!

Dagen idag ar varit tippentoppen.
Redan vid 11 kom mamma & pappa hit. Vi kopte med oss lunch hem & jag visade dom runt i huset.
Slutade jobba vid 1 & da akte vi till lilla sammhallet. Strosade runt, kikade i butiker & tog en kaffe.
Efter det handlade vi mat & akte hem.
Jag jobbade en snutt till & mamma borjade laga mat.
Potatisgranang, flaskfile & kantarellsas.
GUD VAD GOTT!
Det varker lite i hjartat nar jag tanker pa att det ar deras sista dag med mig imorgon.
Men. Jag ar otroligt tacksam att dom overhuvudtaget kom & snart kommer systeryster & lillstrumpa hit.
Da blir det glada miner igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0