Kuckeliku klockan ar halv 7 (snart..)

Det spirar & plirar i kroppen.
Jag ar sa glad av manga olika anledningar.
Mamma & pappa kommer om en vecka.
EN VECKA!!
Galet. Jag ska kramas som jag aldrig har kramat forut.

Efter jobbet idag aker jag in till Manhattan
Ata pa etiopisk restaurang med alla mina underbara tjejor.
Fira Feben som fyllde 26 igar. Ha roligt hela natten lang!

Sondagen blir forhoppningsvis fylld med mys & glass.
Hade hoppats pa Central Park men med detta icke valkomna regnet sa kommer jag inte satta foten utanfor dorren mer an nodvandigt.

Nu. Packa packa packa


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Läääängtar

Kraaam

Pappa

2009-09-12 @ 13:10:28
Postat av: josefin

fysatan sicken fin bild på dig jennybenny!! : )

när är planen att du ska komma hem till sverige? kramis

2009-09-13 @ 10:37:01
URL: http://jooosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0