090909

Ajsingbajsing.
Min rygg gor ont.
Ont ont ont.
Ar glad att det inte sitter i nacken denna gangen, men landryggen ar inte skojigt det heller.
Och det enda som hjalper ar att absolut inte ligga eller sitta still.
Hej & ha upp & ga.

C har inte feber idag sa vi tog oss en liten runda i parken i formiddags.
Otroligt skont vader har nu.
Hoppas det haller i sig ett tag till.

Har haft en liten "baby-skola" ocksa.
Ska borja passa lilla L emellanat & da kan det vara bra att kunna lite knep & trix.
Hur roligt som hellst!
Han ar det sotaste som finns.
..nast efter min lillprins saklart!

Dags att krypa ner under tacket.
Tidigt - I know.
Men jag behover lite tanke-tid.
Fundera & filosofera innan jag somnar.




We're crashing
Into the unknown
We're lost in this..
..But it feels like home

Kommentarer
Postat av: Therese (The-Riis)

Hej hopp!

Jag hittade hit och snokar för fullt nu :)

Hoppas du har det riktigt bra där borta! Hur länge har du varit där och hur länge ska du stanna?

Ha det fint :)

2009-09-10 @ 11:13:45
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh va skoj! Då har du ju varit där ett tag nu då :)

Jotack, det knallar på här. Det går lite upp och ner, men oftast upp :)

Kram!

2009-09-11 @ 11:11:00
URL: http://kamtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0