Frukost-tajm

Jag sitter har med diverse gottigheter & kaffe.
Laser bloggar, kikar & snokar som aldrig forr.
Har packat en vaska med bikini & lop-klader.
Vi ska aka & halsa pa A:s pappa som bor pa Long Island.
Dar finns det pool & det ska badas med lillprinsen.
Vadret ar tipptopp!
En springtur innan lunch hoppas jag kunna klamma in.

Ikvall vill jag ata middag med Sabina & hennes bror som kommit hit pa besok.
Kanns som en evighet sedan jag sag en van.
Har inte tid pa veckodagarna just nu sa helgerna vill jag gosas & kramas & umgas hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

När jag ser bilden på dig.... fäller jag en tår!

Du är så fin och jag längtar så till kramkalas den 18e ! 14 dagar kvar !!!!



Kraaaaaaam

Pappa

2009-09-04 @ 15:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0