Anteckna detta!

Jag är sjukt pepp på att åka hem nu.
Går bara runt & funderar på allt jag vill göra, alla jag vill träffa, vart jag vill äta & ännu viktigare, VAD jag vill äta.
Hur underbart Sverige är. SommarKarlstad.
Åååååh!

Några saker som jag verkligen ska njuta av är vattnet!
Dricka vatten ur kranen.
Duscha & själv välja värme + styrka på strålen.

Jag ska äta idealmakaroner, falukorv, lasagne, Susannes köttfärsås, turkpizza med bea & pizzasallad.
Hemmagjort mos med stekt fläsk.
Jag vill baka bröd & äta med salt bregott, skinka & ost.
Och RÄKOR. Skala, doppa i aioli, mm...

Nej.. nu har ni nog fått tillräckligt med info


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag forstar vad du menar! Vill till swe NU hihi! Ska bli sa skont! Ses snart! HuGz F

2010-04-14 @ 01:32:16
URL: http://mylifeinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0