Filosofering på hög nivå

Det är så fint väder här & jag har ledig morgon, så jag tänkte sätta mig i solen, läsa tidningen & få lite färg.
Icke då.
Det blåser så mycket så tidningen bara fladdrade & dessutom är det några arbetsgubbar här för att ta bort en stubbe.
Vilket inkluderar motorsågar.
Oväsen deluxe.

Jaaajaa. Jag försökte i 20 minuter iallafall.
Så nu har jag fått frisk luft.
Gjort en kopp te & väntar på att börja jobba snart.
Har packat klart min första resväska också.
Ska ta med den imorgon så det inte blir så mycket att ta med när jag väl slutar här.
Underligt det är att året gått så fort..
Sitter & läser mina vänners bloggar & alla ska nu göra olika saker.
Ett par stannar kvar & förlänger kontraktet med sina familjer, några åker till nya platser & andra åker hem för att börja på något nytt.
Alla försöker packa väskorna, har hejdåfester med familjen & vännerna & det är hejdåpresenter, tårtor & vemod.
Samtidigt lycka att få se alla man älskar igen efter så lång tid.
Ja, det är så underligt.
Känns så konstigt att läsa om det. Att man snart är där.

Att jag snart är hemma i Sverige, Karlstad igen för att krama alla jag älskar.

Kommentarer
Postat av: mammi

Jaa, kom du vi står här med vidöppna armar och väntar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-29 @ 18:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0