Idag regnar det

Det ska regna i 3 dagar & det ar ju lite trist.
Och nu aker Andrew ivag pa jobbresa.
Jag ska aka tillbaka till New Canaan for en ny jobbvecka..

Har funderat sa mycket denna morgon.
Pa alla stora viktiga fodelsedagar jag missat.
Susanne 40, Farmor 80, Mormor 70, Syrran 20, Viktoria 20.
Och alla andra ocksa saklart.
Det dar med julafton funderar jag pa.
Och midsommar.
Och alla fodelsedagar i framtiden.
Och allt som kommer handa utan att jag ar narvarande & kan ta del av allt som sker.
Det kanns sa konstigt.

En funderarsondag far det bli.
Med chips eller choklad.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Så länge vi har SKYPE, är vi så nära, så nära

trots avståndet.

Så fundera positivt gumman, du har såååå mycket framför dig tillsammans med din Man (med stort M ).

Älskar dig

Pappa

2010-04-25 @ 19:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0