I'm alive!

Jag proppade värktabletter imorse för att få ner febern & sen började jag jobba.
Jag vet att det kanske inte är så smart. Men det är sjukt tråkigt att ligga i sängen & stirra hela dagen.
Och det gick bara bra eftersom vi inte hade klasser osv, så vi har varit hemma & myst.
Det är fortfarande 30 grader här & jag släpade mig ut på en liten stros förut.
Lite ledsen över att jag inte orkar vara ute & lattja runt, sola osv.
Meeeen! Det kommer fler dagar.

Nu ska jag strax börja jobba igen.
Ville bara låta alla veta att jag lever!
Hurra för det!

Just ja!
Kollar just nu flyg till sverige.
Andrew har redan bokat genom sitt företag, så nu ska jag försöka komma på samma flight.
Usch vad det är dyrt just den veckan jag vill åka!!
Närmare 8000:-
Helt sjukt.

Vill få mitt skattebesked & jag vill få tillbaka massa pengar!


Kommentarer
Postat av: viktoria

ååååååh <3 detta minns jag! hjärtan!

Jag har fått massa pengar tillbaka på skatten och massa arbetstider och snart massa Jenny i sverige!

Feeling good, gummisnood. Älskarpälskar dig mitt fönzkex....bÄnni!

2010-04-10 @ 19:15:21
URL: http://elintheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0