Ja jajaaa!!

Idag får jag min ring!
Tjohooo!
Den väntar så fint hemma hos mannen.
Tralallaaaa :)

Nu ska jag jobba några timmar.
Vi ska ha lite äggjakt här i trädgården efter frukost.
Ska bli mysigt.
Solen verkar redan borja skina & klockan är bara halv 7. Galet.
Kommer bli en tokfin helg.

När jag kommer till New York idag så ska jag & Andrew ha en lunch i parken eftersom lägenheten kommer vara evakuerad av lägenhetstittare.
Sen ska jag snabbt fixa till mig för vi är bjudna på middag hos hans chef med familj.
Ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: mammi

Men du bryr dej ju inte om en massa glitter o sånt ;) Rongedals gick vidare i Körslaget!

Kram från oss till Er!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-03 @ 21:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0