Jag fattar inte!

Idag har jag smsat flera manniskor & inte fatt svar.
Skickade bland annat ett Glad Pask till Andrews mamma, som inte heller svarar.
Nar jag tittar pa skickade meddelanden sa star det "levererat" pa status, men nar vi fragade om hon fatt mitt sms sa sager hon Nej.
EH!?
Jag blir toookiiig.
Andrew far alltid mina sms. Men inte alla andra.
Aja.. Vardsligt problem egentligen..

Filmen "Hot Tub Time Machine" var superbra! Jag skrattade som bara den!
Innan filmen lag vi i parken, barfota, med uppvikta jeans & t-shirt i nagra timmar.
Lovely!

Nu kom vi precis hem fran en middag pa en cubansk restaurang.
Saaa gott!
I frysen ligger glassen & vantar. Filmen 2012 ligger bredvid mig & aker nu in i blueray-spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0