Jag har tappat kondisen!

Jag valde parken & snörade på löpskorna.
Det gick inte vidare bra för Jenny idag.
Jag flåsade värre än Yngve, 76, med övervikt.
Ugh..
Jaja. Jag har gjort det & jag tog mig runt & det känns bra nu.

Förövrigt är jag hemskt trött på alla underliga bilförare här.
Folk vet inte hur man stänger av hel-ljusen, glömmer att sätta på ljus överhuvudtaget & kör 1 meter efter en.
Sverige har verkligen ett bättre system för att få körkort trots att det är en pina & kostar brallan.
Man blir iallafall en bra bilförare.

Nu ska jag sova.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Eller Pappa (51), med övervikt ! :-)

2010-04-07 @ 07:47:23
Postat av: Stina

Håller helt med om det där med bilförarna... Helt galet!

2010-04-08 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0