Men va fan?

Haha.
Sjukt underlig handelse har.
Andrew vaknar upp runt 6 imorse for att ga pa toaletten, nar han kommer tillbaka sa sager han.
- Eeeh. Jenny. Sangen ar helt blot. (fast pa engelska..)
Jag- men alskling. Har du svettats?
A- Nej.. inte vad jag vet. Men arligt. Det ar helt genomblott!

Jag kanner pa sangen som ar helt javla sjukt genomblot pa hans sida.
Vi bara stirrar pa den gigantiska vattenflacken.
Luktar for att kolla om det ar kiss.
Det var inte kiss. ( Tack gode gud att jag inte gift mig med en sangvatare)

Det var bara vatten.
Borjade kolla om vi har vattenglas eller nagot nara sangen. Nej.
Helt sjukt.
Borjade dra upp lakan, madrass osv. Det ar tokblott, rakt igenom ALLT!
Vi fattar ingenting.


Kommentarer
Postat av: mammi

Har ni vattensäng? Kolla taket, kanske grannen är sängvätare? Kanske andra kroppsvätskor? ;) Men du! Nu vet jag han går i sömnen! Skulle säkert hämta ett glas vatten till dej! Bli inte rädd, det är bara Andrew som vandrar i natten, eller är det du gumman?

Kram kram, nu ska lillebror och mamma och pappa bowla!

2010-04-11 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0