Min dator hatar blogg.se

Så det blir ett kort inlägg.

Kändes inte alls som jag hade helg denna veckan eftersom jag åkte igår & kom tillbaka idag.
Längtar till nästa helg nu..
Fast när jag är borta så längtar jag ihjäl mig efter mina småtroll här.

Dagsupdate:
Har köpt sjukt snygga jeans.
Har ätit glass till frukost & popcorn till lunch. Ni kan ju gissa hur min mage mår.
Men det var det värt idag.

Ska slänga mig i sängen för mina ögonlock glider neråt.
Eller heter det nedåt? Eller är det ens ett ord förresten?

Det var nog allt jag hade att säga.

Tack underbara, älskade pappa för alla fina kommentarer!

Kommentarer
Postat av: mammi

Om exakt en månad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Åhhhhh vad jag längtar! Kram

2010-04-26 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0