Snart snart snart

Då var snart torsdagen till ända & jag känner mig jäkligt glad att det snaaaaaaart är helg.
Jag ska jobba imorgon & lördag morgon, sen åker jag till pälskling & börjar packa!
Wiiihoooo.
Vi har anlitat en flyttfirma, så vi ska bara packa ner det mesta i kartonger som dom kommer till oss med på lördag morgon.
Eller nej, det är inte kartonger. Det är några miljövänliga korgar eller något.
Ah. Anyways. Vi ska packa!
Sen på lördag kväll måste Andrew gå på en show, så jag följer med. Vi ska även möta upp 2 vänner en sväng.
Sista helgen i lägenheten!!
Ah. Jag får nästan lite avskedsångest (heter det så?)
Lilla, trånga, krypinnet.
Många minnen.
Men! Vi flyttar ju till en helt fantastisk lägenhet så jag kommer nog inte sörja alltför länge.
Snart snart snaaaaaaaaart ska jag adressändra hela mig till New York.
Känns konstigt. Men bra.
Så otroligt bra.


Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, låter heöst fantastiskt. Adressändra till N.Y, living the dream. Det är DU som är MIN idol! Just nu räknar vi pengarna här hemma och kollar om vi kanske har råd att åka till N.Y under höstlovet. Älskar den staden. Kram

2010-04-09 @ 11:54:19
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0