Arbetsgubbar

Usch vad jag inte tycker om att ha arbetsgubbar i lagenheten.
Har aldrig tyckt om att ha manniskor jag inte kanner i mitt hem.
Darfor vill jag aldrig ha staderska eller nanny eller nagonting.
Kanske om jag ar borta skulle det vara okej att ha nagon som stadar.
Fast jag gillar anda inte tanken pa att nagon ska pilla pa alla mina saker.
Jaja.
Nog om det.
Jag ar ganska road just nu av att kolla restauranger infor morgondagens middag med ett par vanner.
Och samtidigt kan jag inte sluta kolla pa fonserputsarna som jobbar pa andra lagenhetshuset.
Dom ar nastan hogst uppe nu & det ar HOGT uppe.
Ser ju skitlaskigt ut.

Och pa tal om hojder!
Jag ska ju hoppa fallskarm snart!
Maste fasen ringa snart..

Kommentarer
Postat av: pappa

jaha! du har inte släppt den tanken än!

det är väl drygt 2 år sedan du försökte hoppa i Arvika.

pappa

2010-08-20 @ 18:19:36
Postat av: mammi

Sluta nu, det räcker med upplevelser, vi vill ha dej kvar på jorden!

kram

2010-08-21 @ 00:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0