Back in New York

Heeemmmaaaaa!
Uh vad skont!
Ar sa trott att jag tror jag ska svimma.
Vi hade lunch med hela famijen Peterson idag & sen akte vi tillbaka till hotellet for att ha presentoppning.
Herregud vad overvaldigad jag blev.
Helt otroligt vad familj & vanner var generosa!
Vi har allt vi behover nar det kommer till hushallstillbehor nu & mycket att satta in pa sparkontot till nagot speciellt for oss tva.
Kan knappt vanta tills vi far allt skickat hit med posten!

Nu ska jag sova & tanka pa hur otroligt lycklig jag ar.

Det enda som varit riktigt jobbigt hela helgen har varit att jag saknar min familj & mina vanner sa mycket att det svidit bakom ogonlocken vid manga tillfallen.
Usch.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar min bästa Jenny!!!! Värker i hjärtat :(

2010-08-02 @ 08:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0