Beslutsangest..

Vet inte riktigt vad jag ska gora.
Familjen har gatt med pa att hoja min lon, men det ar fortfarande inte vad jag raknat med fran borjan.
Fordelarna ar dock att det ar heltid, Mandag till Torsdag, nara hemmet sa jag kan cykla till jobbet osv osv..
Tycker det var lite jobbigt att hon som ager agenturen var lite av en satmara & ville trycka pa & fa mig bestamma om jag vill ha jobbet NU.
Det har inte ens gatt 24 timmar sen intervjun..
Jaja.
Nu ska jag aterga till att jobba med mina skruttpojkar.

Kommentarer
Postat av: mammi

Varför inte ta det? Bättre än inget så får du börja o sen jobba dej uppåt, sakta men säkert.

Det tycker jag, kram på dej. Love you

2010-08-03 @ 23:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0