Cykeljakt!

Idag ska jag ut & leta cykel.
Langtar sa mycket efter att cykla sa det ar galet.
Har inte trampat runt sedan jag flyttade fran Sverige!
Galet.
Vi ska kolla begagnade eftersom jag tror stenhart pa att den kommer bli stulen.
Och ifall jag angrar mig & inser att det ar ganska galet att cykla runt i New York.
Vi far se.
Jag har ogonen pa en affar som reparerar gamla cyklar, sa dom ar fullt utrustade & "lagliga" & sen skanks alla pengar till valgorenhet.
Hur fint ar inte det?

Efter detta blir det lite mer shopping till hemmet.
Vi har ett par presentkort som vi ska gora oss av med & sen blir det bio.
Det ar sa sjukt manga filmer ute nu som jag vill se.
Vet inte vart jag sa borja.
Funderar starkt pa att kopa en biljett tidigt pa morgonen & sen hoppa runt till olika filmer (jag vet att det ar olagligt) & se massa film en hel dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0