Dag 3, med bajs-slut

Det gick battre idag an igar.
Phew!
Idag fyller min lillfis L, ett ar!
Stora killen! Onskar jag kunde vara dar & fira.
Aven Steph fyller ar.
Massa grattis till alsklingen!

Fredrik & Elin halsade pa hos mig & "nya bebisen" for att ata lunch.
Skont att fa lite sallskap.
Blir latt lite ensamt nar det bara ar jag & bebis.
Dagen gick iallafall ganska fort & nar jag fick sluta lite tidigare skuttade jag till tunnelbanan & dar tog gladjen slut.
40 minuter fick jag vanta..
Har aldrig hant forut.
Usch vad jag var superforbannad.
Gick hem med griniga steg & arg min & bestallde pizza.
Hoppade in i duschen & blev uppringd av en arg man som berattade att jag bestallt fran det ackligaste pizzastallet..
Bra..
Saklart.

Sa nu ar jag megasur.
Jag ska sura hela kvallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0