Inte nu igen!

Jag har haft en supertrakig start pa dagen.
Jag kunde inte sova eftersom en ta (med en prick over a:et) gjorde ap-ont!
Det bultade som bara den. Va fan?!
Sa jag lag mest & vred & vande pa mig i ett par timmar. Noll sovmorgon.
Sen blev jag utelast nar jag skulle vara effektiv & ga till tvattstugan klockan 8 pa morgonen & slanga in 100 kilo tvatt.
Perfekt.
Sen skulle jag kolla flyg till Sverige & boka infor resan till jul & sjalvklart har det blivit mer dyrt nu.
Pa onsdag nar dom sager att priserna ar som lagst, kommer vi dock boka oavsett pris.
Men det ar ju trist om man inte ska kunna kopa julklappar osv..
20.000 for flyg.. Fyfanvadapdyrtjagblirtokig!

Har absolut noll & ingen tur alls nar det kommer till att aka hem.
Och jag vill inget hellre an att aka hem.
Kul. Skoj. Tack for det.

Nu ska jag dricka mer kaffe.
Borja stada & bli pa battre humor.

Kommentarer
Postat av: Ida B

20.000? är dom helt dumma i huvudet eller? Rena rånet.

2010-08-27 @ 15:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0