Schlutt

Jag ar lite funderig sahar pa mandagskvallen.
Jag saknar lite. Funderar pa gamla tider. Funderar pa hur fantastiskt kar & lycklig jag ar.
Pa mitt liv helt enkelt.
Inget ledsamt, men det blir andock lite sorgset i hjartat.
Det ar ganska manga manniskor som fattas i mitt liv & ibland gor det sig paminnt ganska starkt i tankarna.
Och mitt liv har forandrats ganska drastiskt sa jag funderar ofta pa hur jag hade det forut, hur jag betedde mig & alla val jag gjort.

Men nu ska jag suta fundera en stund & ata mat.
Mannen om precis innanfor dorren med mexkansk mat & jag ar huuungriiig.
+ vi fick precis hem Flight Of The Chonchords sasong 2!

Puss till alla jag alskar!

Kommentarer
Postat av: AnnaMalin

Ibland är det både nyttigt och skönt att bara tänka på livet och vad det innehåller - utan att behöva komma fram till något. Lite ventilering blir det på ett sätt.



Hoppas det är bra med dig annars tjejen! :-) ville bara komma in och säga hej egentligen :-) Kram!

2010-08-24 @ 15:59:01
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0