Sista dagen

Hade en san perfekt dag med lillan igar, men vid klockan 5 fick hon ryck & grat sa hjartskarande tills mamman kom hem.
Det ar sa jobbigt nar det blir sa..
Mitt huvud gick nastan i 2703532580 bitar & bade lillan & jag hamnade tillslut pa soffan, helt utmattade.
Hon pa min arm, halvsovandes & jag var i nagon helt annnan varld.
Sa kan det vara nar man saknar mamma ibland & ar liten.
Stackars lillskrutt.
Jag tog mig hem, duschade & at popcorn, pepsi max & glass till middag.
Bra Jenny.
Orkade inget annat & ville inte ha nagot annat.
Mannen jobbade pa en show jag inte hade nagon lust att ga pa, sa det var tomt, tyst & alldeles perfekt efter det tuffa dagslutet.
Somnade nog 9.30 ganska exakt.

Jaja.
Ny dag idag. Nya tag.
Hoppas bebis inte skriker oronen av mig.
Idag ar det sista jobbdagen for veckan.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0