Tracking flight..

Jag sitter & stirrar pa hemsidan dar man sparar flyg.
Lillebror borde landa om exakt 45 minuter nu.
YAY!
Jag fixar & pillar som bara den har hemma.
Har handlat lite mat, tvattat, diskat osv.
Sjalvklart fick vi alla vara brollops-gavor fran festen i Rockford nyss sa jag har statt har & packat upp en miljon kartonger.
Det var verkigen perfekt timing. INTE!
Jaja. Nu ar det gjort & jag ar genomsvettig efter att ha brottats med frigolit, bubbelplast & knovvliga kartonger i en timme.
Dessutom hade en vanlig sjal skickat med massa extra M&Ms som hade lackt ut i hela paketet & det finns nu pa mitt vardagsrumsgolv. Tackar.

Nej. Nu ska jag aterga till stadningen!
Och vanta & sjalvklart uppdatera min flight tracking sida varje minut.
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0