Ughh..

Idag mar jag lite som jag fortjanar..
Gick upp & lagade frukost till Fredrik & Elin.
Tur att dom ocksa ar trotta!
Ligger i soffan & kollar tv mina sma gullungar.

Roller Derby igar var sa himla roligt!
Och annorlunda!
Efter skickade jag ivag de minderariga till Times Square sa dom skulle fa uppleva det by night & jag drog till Megan som fyllde 31.
Vi firade hela natten lang & kvallen slutade seeeent med lite Thai-friterade nudlar.
Yum!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska pyssla med.
Vi har uppdrag "hittaolastaiPhone4" & Elin vill ga en shoppingrunda.
Jag vill ligga i sangen & ata tacos. Se en film.
Sa vi mixar nog upp dagen sa alla blir nojda & glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0