Vilken fest!

Jag maste saga att min radsla for att denna fest skulle bli for mycket & jobbig var valdigt onodig.
Jag hade SA ROLIGT!
Vi hade en fotograf som tog lite kort i borjan, sen blev det champagne mottagning med supertrevliga manniskor.
Jag kunde prata & skojja med dom gamla hur lange som helst!
Och Andrews gladje over att se alla sina basta vanner igen var oslagbar.
Det var cateringfolk som bjod pa massa god mat hela tiden & buffen lite senare var helt otrolig.
Dom hade kopt svenska kakor & servetter & gjort sma gift boxes till alla med M&Ms med vara namn pa & i en burk var dom gul & bla & den andra burken var dom bla, vita & roda som amerikanska flaggan.
Otroligt fint!
Det enorma huset var sa fint dekorerat, som en riktig mottagning!
Och det finaste av allt var.. TARTAN!
Vi fick en riktig brollopsarta!
Gud vad jag var nara att grina.
Sa vacker.
Vit, tre vaningar..
Ah..
Jag far skriva mer sen.
Nu maste jag vakna upp & mota familjen for kaffe & presentoppning.
(Vi slapp gora det igar!)

Kommentarer
Postat av: pappa

hälsa alla från oss !

nu är det inte länge kvar till lillbrorsans ankomst!

2010-08-01 @ 18:04:59
Postat av: mammi

Väntar på bilder!

2010-08-01 @ 20:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0