Forlat!

Okej. Jag maste erkanna att jag har varit hemsk pa att svara i telefon, pa sms, eller facebook. Har varit helt upptagen med att vara hemma & bara vara. Idag slog det mig att det faktiskt ar den 23:e & att jag snart aker hem igen.. Det ar sa otroligt blandade kanslor att vara har & jag har velat vara med min familj, hemma, for att forbereda infor jul, ta det lugnt & bara forsoka slappna av. Inte det enklaste. Ni ar sa otroligt manga som jag vill se, ha tid for, fika med osv osv.. Men jag hinner inte denna gangen. Och jag tycker inte om er mindre for det & jag ber om ursakt om ni kanner er lite arga, men det ar forsta gangen jag ser alla pa extremt lang tid, sa det ar lite rorigt i Jennys hjarna just nu. Forlat igen & vi kommer ses snart. Massa karlek till allihop som kanner sig berorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0