Grattis Mamma!

Jag har semester!
Borjade fint med att somna i soffan tidigt igar.
(Anledningen till att jag aldrig skrev ett inlagg senare..)
Jag vaknade av Andrew som skulle till jobbet = sovit hela natten!
YES!
Gjorde mig lite kaffe, hoppade i soffan & ringde mamma pa Skype.
Hon berattade att hon fatt jobb!
Ah jag blev sa glad for min mammi!

Efter ett langt samtal gjorde jag lite strechvideo & frukost pa det.

Dags att trampa in till stan for lite shopping.
Fick ju presentkort av Andrews foraldrar sa det ska handlas lite klader & kanske en lite sista julklapp.
Ikvall firar vi mini-jul, oss emellan, eftersom vi inte kan packa med mer saker till Sverige, vi ar redan overpackade.
Haha.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack igen gumman! Ses snart, nu fortsätter jag med pysslandet inför er hemkomst:)))

2010-12-15 @ 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0