Idag har jag

handlat julklappar
stadat hela lagenheten (dammat, dammsugit, vattentorkat golven, skakat mattor, diskat, osv osv osv..)
tvattat all tvatt
plockat iorning hela gardderoben
handlat nodvandigheter
fargat haret
peelat hela kroppen + ansiktet
plockat ogonbrynen
filat fotterna & smorjt in dom med kram
klippt & filat naglarna, samt tagit bort gammalt nagellack
rakat benen
gatt igenom samtliga vaskor & slangt allt skrap i dom
packat in Andrews julklappskalender-grejer
tranat
gjort stretch videon
borjat lasa en bok

Jag har sakert gjort mer saker, men det ar allt jag kan minnas just nu.
Allt for att inte fundera for mycket.
Jag som aldrig filar fotter eller smorjer & donar.
Ganska bra att min reaktion pa jobbigheter ar att halla mig sysselsatt, det ar ganska fint har hemma nu.
Och jag blev ganska snygg pa kopet ocksa.
Aldrig fel



Kommentarer
Postat av: mamsen

Ja det känner jag igen, dagen idag har varit full av jobb, inte suttit ner på 12 timmar, nu ska jag sova,om det går.

Kram 7!!!!!!!!!!!!!!! dar kvar

2010-12-11 @ 00:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0