Inga vaskor an.

Nej dom ar fortfarande fast i danmark.
Flyget igar blev ocksa installt, sa vi far vanta ytterligare ett par dagar.
Eller kanske mer om detta vadret fortsatter.
Eller.. Har ar vadret okej nu, det maste ju vara nagon annanstans som det busar pa.
Jag har ju hela tiden sagt att "det ar lugnt, vi ar ju hemma".
Men nu borjar det bli lite jobbigt.
Jag har ett par vinterskor.
ETT! Eller.. dom ar inte ens vinterskor. Men kangor.
Min nyars outfit ligger i vaskan & den kommer jag mest troligt inte fa tillbaka.
Mina traningspjux ligger ocksa dar. (dock har jag noll traningslust, sa det ar ju bra)
Tjocktrojorna som skulle varma mig fint ligger ocksa i vaskorna.
Andrew har inte heller sina vinterskor.
Och jag kan fortsatta med smasaker hur lange som helst.
Mitt smink!
Ja for inte fan tanker jag fira nyar osminkad!
Och inte tanker jag kopa upp ett helt nytt lager, bara for en dag heller.
Andrew har fatt kopa nya hygiengrejer eftersom hans lag i vaskorna.

Nej. Nu ar Jenny lite arg.
Idag ska jag krava kompensation fran flygbolaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0