Jag hinner inte

eller.. jag tanker inte ens pa att blogga.
Eller kolla Facebook. Eller mailen. Eller ens mobilen!
Jag bara ar hemma.
Njuter & ar helt avstangd fran omvarlden.

Idag har vi gjort stan & shoppat.
Mycket.
Vi har kopt 2 kassar med svensk ol.
Vi har atit svenska versionen av tacos & nu infinner sig taco-doden.
Jag har rensat vinden med alla mina miljarder kartonger fyllda med skit.
Jag har gett ivag det jag kunde till behovande familjemedlemmar & kanner mig sjukt givmild & glad att det inte ligger pa tippen eller pa nagon blocket-annons.

Yes. That's it.
Godis ater jag ocksa, fastan magen star ut en meter.
Men ar jag i sverige for en javla gangs skull, ska jag fan ata allt jag vill ocksa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0