Jag vet inte jag..

Nej jag har bara gatt runt & matt skrutt hela dagen.
Kan inte riktigt satta fingret pa vad det ar som moler i mig.
Jag tycker det ar ganska jobbigt att det ar jul igen & jag inte ar hemma & invantar den med alla jag alskar.
Vill vara nara mina underbara & gora roliga saker.
Pyssel & pynt & baka & aka skridskor.
Det finns liksom inte sa mycket gladje i att gora det har i lilla lagenheten.
Och absolut inte ensam.

Nej. Det kommer nog ta ett tag innan jag ar helt installd pa amerikanskt firande & livet har.
Langre an vad jag trodde faktiskt.

Det ar trist att sakna hela tiden.

Tur att jag kommer hem snart sa jag kan fa fylla pa energidepaerna igen.
Gud vad jag langtar!

Kommentarer
Postat av: Ida B

Det måste verkligen ta på krafterna att sakna, sakna, sakna! :(



Förresten, detta har inget med det är inlägget att göra, men går ni med skor inne i USA eller hur är det? Hehe, det gör dom ju jämt i alla filmer osv. :D

2010-12-01 @ 13:40:19
Postat av: mamsen

Vi kan bakaoch åka skridskor när du kommer hem om kylan hänger i.Du är ju snart hemma!!!! Kram

2010-12-01 @ 14:38:44
Postat av: päääälie

jag gör allt i min makt för att få ledigt den helgen!!!!!! vore så jävla kul!

2010-12-01 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0