Julshopping

blev mer shopping till oss..
Haha.
Jaja. Nu har vi lite nytt, vi har handlat klart alla julisar, dom ar inslagna & jag rimmar & skriver ner allt jag kommer pa efter hand.
Vi har atit kinamat till lunch, tappat bort varandra pa tunnelbanan (haha!) & val hemma nu, pillar & donar vi en massa.
Det har blivit nagot fel i varan bokning (ang. sittplatser) pa flyget till Sverige, sa Andrew har suttit i telefon med dom & forsokt overtala dom att vi ar nygifta & ska pa brollopsresa, sa vi maste sitta bredvid varandra.
Det tycker jag ar lite roligt.

Ja.. jag har inte kommit pa en ny restaurang for kvallens middag.
Orkade inte anstranga mig att leta & kika, sa jag valjer nagon har i Williamsburg lite senare.
Det finns ju sa otroligt manga bra, sa det ska inte bli alltfor svart.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis!!!! På 24 årsdagen och en massa kramar från mej!Presenten väntar på dej hemma.

Bröllopsresa tillSverige låter inte helt fel :) Hoppas det fungerade!

6 dagar nu!

2010-12-12 @ 10:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0